ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПОЗИЧАЛЬНИКІВ-ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ТА КЛІЄНТІВ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО ЗАХИЩЕНОЇ ГРУПИ

Як надати документ та дізнатись додаткову інформацію?

  • надати документи у будь-яке відділення ALLIANCE BANK;
  • за допомогою електронної пошти на адресу callcentre@bankalliance.ua (в темі листа обов'язково потрібно зазначити ПІБ повністю та ІПН позичальника);
  • За додатковою інформацією телефонуйте в контактний центр ALLIANCE BANK за номером 0800602222.

Призупинення нарахування штрафних санкцій і процентів за користування кредитом

Шановні клієнти!
Відповідно до вимог Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» АТ «БАНК АЛЬЯНС» не нараховує проценти за користування кредитом, а також штрафні санкції, пеню за кредитними договорами, укладеними з позичальниками-військовослужбовцями, на час проходження військової служби в особливий період. Зазначене не розповсюджується на кредитні договори, щодо придбання майна, яке віднесено чи буде віднесено до об’єктів житлового фонду (житлового будинку, квартири, майбутнього об’єкта нерухомості, об’єкта незавершеного житлового будівництва, майнових прав на них), та/або автомобіля.

На кого поширюється?
  • Військовослужбовці, призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на весь час їх призову
  • Військовослужбовці під час дії особливого періоду, які брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, які перебували або перебувають безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів
Який документ підтверджує статус військовослужбовця?
  • Військовий квиток;
  • Наказ (витяг з наказу) із наказу або довідка про зарахування до списків військової частини, які надаються військовою частиною. В т.ч. Довідка про участь особи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення;
  • Довідка про призов.
Які обовʼязкові реквізити документів?
  • Дата документу;
  • Період мобілізації з якого числа/місяця/року клієнт призваний на військову службу під час мобілізації;
  • Гербова печатка/штамп);
  • ПІБ та підпис командира військової частини/комиссара військового комісаріату.

Споживач, який втратив належність до захищеної категорії, зобов’язаний повідомити про це кредитодавця, нового кредитора протягом 30 календарних днів із дня втрати належності до цієї категорії.

Припинення взаємодії із захищеними категоріями осіб при врегулюванні простроченої заборгованості

З метою припинення взаємодії з врегулювання простроченої заборгованості за ініціативою кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії, особам, які належать до категорії захищених осіб необхідно:

  • повідомити про таке волевиявлення та належність до захищеної категорії кредитодавця;
  • надати відповідні підтвердні документи про належність споживача до захищеної категорії.

Припинення взаємодії відбувається на період дії воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування або до моменту втрати належності до захищеної категорії.

Хто належить до захищеної категорії?
  • військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України;
  • військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби;
  • члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти;
  • особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти.
Які документи підтверджують належність до захищеної категорії?
  • Довідка за формою, встановленою додатком № 2 до ЗУ "Про споживче кредитування";
  • Посвідчення інваліда війни;
  • Посвідчення члена сім’ї загиблого;
  • Інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.

До уваги! Споживач, який втратив належність до захищеної категорії, зобов’язаний повідомити про це кредитодавця, нового кредитора протягом 30 календарних днів із дня втрати належності до цієї категорії.

Хто може подати запит в Банк?

Повідомлення разом з підтвердними документами може бути надано як безпосередньо споживачем, так і близькими особами такого споживача, його представниками, спадкоємцями, поручителями, майновими поручителями або третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію.

Depo winning