Банк Альянс відкриває відділення нового формату в бізнес-центрі Києва, продовжуючи розвінчувати застарівший міф відносин «банк-клієнт». Згідно з опитуваннями, похід в банк для українців досить часто асоціюється з чимось неприємним, бюрократичним, немов візит у державну установу старого зразка. На справі ж - банк може бути більш простим і зрозумілим, ніж складається враження. Ми це називаємо банк-тіммейт - частина вашої команди.
Ми хочемо бути ближче і доступніше, тому відкриваємо нове флагманське відділення, де кожен зможе не тільки отримати якісне обслуговування, а й комфортно відпочити/попрацювати/випити кави - вибирайте свій варіант. Нове відділення розташовано у центрі Києва: на першому поверсі бізнес-центру «Сенатор» на вул. Московській, 32/2.
ЧИ ПОТРІБНІ ЗАРАЗ ВІДДІЛЕННЯ?
Після затяжного досвіду карантину система продажів і обслуговування в Україні зовсім змінилася. На початку 2021 року в Україні зафіксували найбільшу кількість інтернет-покупців за останні роки - 42%. І в той час, як ми перейшли в онлайн, ми усвідомили наскільки нам важливо людське спілкування та безпосередня допомога.
Особливо це стосується банків. Адже досить просто замовити карту онлайн, але оформляючи багатомільйонне фінансування чи відкриваючи в банку депозит, клієнт хоче наживо упевнитися в правильності свого рішення. Банк Альянс обслуговує і фізичних, і юридичних осіб, тому ми завжди готові допомогти вам у наших відділеннях.
МИ НЕ ВІДГОРОДЖУЄМОСЯ
Так як же виглядає нове флагманське відділення? За основу ми взяли потребу прибрати «четверту стіну» - так називають умовну межу між акторами і глядачами. Адже сидячи в черзі у звичайних відділеннях, клієнт міг лише спостерігати за тим, що відбувається, мирно очікуючи. Ми ламаємо цей принцип і відкриваємо новий простір без затінків і великих моніторів між клієнтом і спеціалістом.
Замість цього в ньому буде функціональне зонування за допомогою спеціальних конструкцій і живих рослин - всього 8 комфортних зон.
КОВОРКІНГ ТА КАВА ЗАМІСТЬ ОЧІКУВАННЯ
Давайте говорити чесно - ми завжди носимо роботу з собою. Зустріти людину, яка сидить з ноутбуком або проводить call в кав'ярні вже зовсім не рідкість. Тільки ось в кав'ярні робити це менш комфортно, ніж в обладнаній лаунж-зоні відділення Банку Альянс.
У новому відділенні вас зустрічає зручний коворкінг з декількома робочими місцями і кавоваркою. Так що ви можете не тільки очікувати своєї черги, а й попрацювати, провести зустріч або випити кави прямо у відділенні.
ІНТЕР'ЄР
Відділення Банку Альянс вже давно не виглядають застарілими, цього ж принципу ми дотримуємося у новому місці. Багато вільного простору і світла, вікна на всю довжину стіни при вході, м'які меблі і все необхідне для зручного перебування. Завжди надаємо перевагу максимально натуральним матеріалам, тож тут можна знайти багато дерев'яних елементів. Окрема тема - це озеленення простору. Це не тільки красиво, але і дуже освіжає приміщення.
ОБСЛУГОВУВАННЯ
Складність оформлення банківських продуктів онлайн у тому, що клієнту самостійно доводиться шукати потрібну пропозицію. А коли ви приходите у відділення, фахівець, виявивши ваші потреби, сам пропонує оптимальне рішення. Є одне «але» - біль багатьох клієнтів в очікуванні вільного фахівця та фізична наявність усіх необхідних документів для ідентифікації.
У Банку Альянс ми впоралися з цією проблемою: на вході ви зможете скористатися технологією Face liveness detection, яка розпізнає вас і одразу надає спеціалістам інформацію про ваш візит разом з необхідними даними. Додатково можна скористатися електронною чергою, зупинившись у лаунж-зоні, а наш спеціаліст допоможе у виборі. Застосунок «ДІЯ» у смартфоні позбавить вас необхідності мати при собі документи для ідентифікації. Для отримання послуги достатньо мати смартфон.
Кожне нове рішення - це не тільки розвиток Банку Альянс, а ще й розвиток всієї фінансової сфери обслуговування. Ми в черговий раз хочемо довести, що прості відношення «банк-клієнт» - це реально.
Ми застосовуємо файли cookies, щоб забезпечити вам найкращий досвід користування нашим вебсайтом. Cookies застосовуються для проведення аналітики, надання персоніфікованих рекламних пропозицій, для персональних налаштувань контенту, тощо. Ваша конфіденційність дуже важлива для нас.
Детальніше – ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ