Нове флагманське відділення Банку Альянс: прибираємо «четверту стіну» між клієнтами і банком

12 Серпня 2021

Банк Альянс відкриває відділення нового формату в бізнес-центрі Києва, продовжуючи розвінчувати застарівший міф відносин «банк-клієнт». Згідно з опитуваннями, похід в банк для українців досить часто асоціюється з чимось неприємним, бюрократичним, немов візит у державну установу старого зразка. На справі ж - банк може бути більш простим і зрозумілим, ніж складається враження. Ми це називаємо банк-тіммейт - частина вашої команди.

Ми хочемо бути ближче і доступніше, тому відкриваємо нове флагманське відділення, де кожен зможе не тільки отримати якісне обслуговування, а й комфортно відпочити/попрацювати/випити кави - вибирайте свій варіант. Нове відділення розташовано у центрі Києва: на першому поверсі бізнес-центру «Сенатор» на вул. Московській, 32/2.


ЧИ ПОТРІБНІ ЗАРАЗ ВІДДІЛЕННЯ?

Після затяжного досвіду карантину система продажів і обслуговування в Україні зовсім змінилася. На початку 2021 року в Україні зафіксували найбільшу кількість інтернет-покупців за останні роки - 42%. І в той час, як ми перейшли в онлайн, ми усвідомили наскільки нам важливо людське спілкування та безпосередня допомога.

Особливо це стосується банків. Адже досить просто замовити карту онлайн, але оформляючи багатомільйонне фінансування чи відкриваючи в банку депозит, клієнт хоче наживо упевнитися в правильності свого рішення. Банк Альянс обслуговує і фізичних, і юридичних осіб, тому ми завжди готові допомогти вам у наших відділеннях.


МИ НЕ ВІДГОРОДЖУЄМОСЯ

Так як же виглядає нове флагманське відділення? За основу ми взяли потребу прибрати «четверту стіну» - так називають умовну межу між акторами і глядачами. Адже сидячи в черзі у звичайних відділеннях, клієнт міг лише спостерігати за тим, що відбувається, мирно очікуючи. Ми ламаємо цей принцип і відкриваємо новий простір без затінків і великих моніторів між клієнтом і спеціалістом. 

Замість цього в ньому буде функціональне зонування за допомогою спеціальних конструкцій і живих рослин - всього 8 комфортних зон.


КОВОРКІНГ ТА КАВА ЗАМІСТЬ ОЧІКУВАННЯ

Давайте говорити чесно - ми завжди носимо роботу з собою. Зустріти людину, яка сидить з ноутбуком або проводить call в кав'ярні вже зовсім не рідкість. Тільки ось в кав'ярні робити це менш комфортно, ніж в обладнаній лаунж-зоні відділення Банку Альянс.

У новому відділенні вас зустрічає зручний коворкінг з декількома робочими місцями і кавоваркою. Так що ви можете не тільки очікувати своєї черги, а й попрацювати, провести зустріч або випити кави прямо у відділенні.


ІНТЕР'ЄР

Відділення Банку Альянс вже давно не виглядають застарілими, цього ж принципу ми дотримуємося у новому місці. Багато вільного простору і світла, вікна на всю довжину стіни при вході, м'які меблі і все необхідне для зручного перебування. Завжди надаємо перевагу максимально натуральним матеріалам, тож тут можна знайти багато дерев'яних елементів. Окрема тема - це озеленення простору. Це не тільки красиво, але і дуже освіжає приміщення.


ОБСЛУГОВУВАННЯ

Складність оформлення банківських продуктів онлайн у тому, що клієнту самостійно доводиться шукати потрібну пропозицію. А коли ви приходите у відділення, фахівець, виявивши ваші потреби, сам пропонує оптимальне рішення. Є одне «але» - біль багатьох клієнтів в очікуванні вільного фахівця та фізична наявність усіх необхідних документів для ідентифікації. 

У Банку Альянс ми впоралися з цією проблемою: на вході ви зможете скористатися технологією Face liveness detection, яка розпізнає вас і одразу надає спеціалістам інформацію про ваш візит разом з необхідними даними. Додатково можна скористатися електронною чергою, зупинившись у лаунж-зоні, а наш спеціаліст допоможе у виборі. Застосунок «ДІЯ» у смартфоні позбавить вас необхідності мати при собі документи для ідентифікації. Для отримання послуги достатньо мати смартфон.  

Кожне нове рішення - це не тільки розвиток Банку Альянс, а ще й розвиток всієї фінансової сфери обслуговування. Ми в черговий раз хочемо довести, що прості відношення «банк-клієнт» - це реально.