БІЗНЕС СЬОГОДНІ - ЦЕ ВЖЕ БІЛЬШЕ, НІЖ ПРОСТО ОТРИМАННЯ ПРИБУТКУ.
Щоб пояснити це, порівняємо XX і ХІ століття. Раніше великі підприємства створювали промислову гонку зі збільшенням обертів та ефективності виробництва. Зростаючі до стелі кількісні показники штучно стимулювали максимальний попит, що призвело до нерозумного споживання та реальних екологічних проблем.
Сьогодні потрібно ставитися до потреб усвідомлено. Вже не бізнес диктує правила, а суспільство. Усе, що нам залишається - це запитати, вчасно почути та реалізувати рішення для суспільних потреб. Саме таким має бути бізнес, який планує продовжувати розвиватися у наш час.
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ - ЦЕ ДВОСТОРОННІЙ ПРОЦЕС
Коли починаєш говорити на цю тему з молодим бізнесом, то наштовхуєшся на бар’єр “фінансування, якого можна уникнути”. Тоді нагадую, що благодійність не завершується на матеріальному спонсорстві.
А як же менторство? Потужний ресурс, що дає досвідченим бізнесменам не лише шанс поділитися досвідом, а і почути свіжі ідеї нового покоління. Продовженням цієї історії може стати підтримка в реалізації ідей, створення спільних проєктів.
Окремо варто говорити про публічний брейнсторминг і налагодження зв'язків між бізнесом і владою. Безумовно, це трамплін, який переносить бізнес на інший рівень роботи та сприйняття суспільством.
Із власного досвіду можу запевнити, що соціальна відповідальність - це все ж двосторонній процес, у якому виграють усі учасники. Благодійність - це не про витрати. Благодійність - це добрі справи, що несуть за собою нетворкінг, нові вектори розвитку, формування команди зі спільними цінностями та посилення позицій країни у світі.
ВАШІ ДІТИ БУДУТЬ ОБИРАТИ ЛИШЕ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНІ БРЕНДИ
Якщо ви власник бізнесу, який досі не сприймає цінності, то ви точно сприймаєте мову цифр. Мілленіали витрачають на 70% більше на бренди з системою цінностей та корпоративною відповідальністю. А 51% дорослих частіше купують продукт або користуються послугою компанії, яка підтримала соціальні ініціативи.
Що вже казати про покоління Z. Якщо у вас є діти, то ви вже зараз можете помітити, як їх думка впливає на ваш вибір. Це молоде покоління, яке виросло на гаслах про усвідомлене споживання, турботу про екологію та зміні моральних норм. У майбутньому саме вони стануть основною аудиторію вашого бренду.
Це стосується і вашої майбутньої команди. Вже зараз зустрічаю інформацію, що спеціалісти багатьох сфер виступають проти “пристосування” до нового роботодавця, а все більше диктують умови, на яких вони згодні працювати. Після пандемії ми часто спостерігаємо таку картину у формуванні команду Альянс Банку. Знову ж таки, не бізнес диктує правила, а суспільство.
ФОРУМ ДОБРИХ СПРАВ
Для того, щоб ці ідеї не залишилися лише ідеями, ми разом з Інститутом розвитку громадянського суспільства імені Голди Меїр створили "Форум добрих справ". У цьому році говорили не лише про благодійність бізнесу, а і про суспільний активізм. На Форумі розглянули реальні приклади механізмів взаємодії муніципалітетів та суспільства, щоб від слів перейти до справ та зробити громадянський активізм популярним у нашій країні.
Головна мета - продемонструвати на реальних історіях, що робити добро може кожен. Але є і другорядна - створити діалог із владою, щоб лідери думок, власники стартапів, представники МСБ могли розвиватися у цьому напрямі без перепон та популяризувати соціальну відповідальність у суспільстві.
«Форум Добрих Справ» – не про політику, а про самодостатніх українців. Саме ці люди щодня своєю енергію, добрими справами розвивають громадянське суспільство в Україні. Вони не чекають допомоги, а самі стають прикладом та натхненниками.
Одним із факторів позитивних змін є усвідомлення та готовність кожного брати персональну відповідальність за стан суспільства.
Детальнішу інформацію дізнавайтесь за номером:
(044) 359 00 87, (044) 359 00 97
Пишіть нам на пошту: office@goldameir.institute
Ми застосовуємо файли cookies, щоб забезпечити вам найкращий досвід користування нашим вебсайтом. Cookies застосовуються для проведення аналітики, надання персоніфікованих рекламних пропозицій, для персональних налаштувань контенту, тощо. Ваша конфіденційність дуже важлива для нас.
Детальніше – ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ