Закони еволюції у 2021 залишилися тими ж, що і століття назад: хочеш займати місце у світі – змінюйся та адаптуйся під нові умови. А от все інше, окрім цих законів – вже змінилося. Сьогодні компанія без здатності швидко перейти на дистанційний режим роботи та перемкнути усі процеси в онлайн може бути під загрозою вимирання. Банки не стали виключенням і теж прийняли нову реальність. Про підхід Альянс Банку розповіла Директор по персоналу Світлана Сіродоєва на круглому столі «Financial Club: як підвищити ефективність працівників при дистанційній роботі».
Формат роботи в майбутньому безумовно буде гібридним: люди зможуть працювати як вдома, так і в офісі, і в будь-якому іншому місці.
Гібридна модель – це світова практика, яка дає співробітникам бажану гнучкість, а компаніям – ефективний результат. Це підтверджують дослідження Стенфордського інституту економічної політики:
• 55% американців хочуть працювати як вдома, так і в офісі;
• 42% готові на зменшення своєї зарплати заради більшої гнучкості на роботі;
• 74% представників покоління Z воліли б або працювати з дому, або проводити час вдома і на роботі;
• 82% керівників компаній планують дозволити співробітникам час від часу працювати віддалено.
Необхідно буде подумати про такі 5 речей:
1. гнучкість,
2. інклюзивність (інклюзія — це процес реального включення осіб з особливими потребами в активне суспільне життя),
3. підтримка всіх користувачів,
4. безпека,
5. ефективне управління системою для спільної роботи.
Якщо це - головні стратегічні вектори, то наступне питання – це реальні завдання, які потрібно реалізувати вже зараз задля успішного переходу у новий формат.
• Захист здоров'я в офісі, адже нова реальність розпочалась саме з цього.
• Новий підхід до комунікацій.
Нове завдання – і вам вже недостатньо зайти до сусіднього кабінету. Вам знадобиться оперативний і якісний зв'язок за всім каналами комунікації: відеоконференції, корпоративні мессенджери, можливість працювати спільно з документами, у тому числі - віддалено, з синхронізацією через хмарний сервер.
• Адаптація корпоративної культури.
Разом зі змінами в технологіях роботи, до нової парадигми необхідно адаптувати і корпоративну культуру. Для компанії, яка перейшла на формат гібридного офісу, немає поділу між працівниками офісу і тими, хто вибрав віддалену роботу.
• Інтерв'ю з кандидатами частково перейшли в онлайн.
• Якщо говорити про претендентів, то вони стали частіше цікавитися тим, яким буде їх графік роботи.
• І, звичайно, значно розширюється географічне охоплення найму.
Ми застосовуємо файли cookies, щоб забезпечити вам найкращий досвід користування нашим вебсайтом. Cookies застосовуються для проведення аналітики, надання персоніфікованих рекламних пропозицій, для персональних налаштувань контенту, тощо. Ваша конфіденційність дуже важлива для нас.
Детальніше – ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ