Офіційна заява АТ «Банк Альянс» щодо інформаційних атак

01 Жовтня 2024

Шановні клієнти та партнери!


Останнім часом навколо нашого банку з'явилися негативні коментарі та петиція, які є частиною інформаційної атаки на наш банк. Хочемо вас запевнити — це лише безпідставні спроби недобросовісних ініціаторів дискредитувати нашу репутацію. Такі дії не мають жодного підґрунтя, тому хвилюватися немає причин.


АТ «Банк Альянс» працює на ринку вже понад 30 років, і за цей час ми здобули довіру тисяч клієнтів завдяки стабільності, прозорості та професіоналізму. В своїй роботі ми дотримуємося законодавства України та встановлених Національним банком нормативів економічного регулювання. Ми відповідально ставимося до дотримання норм комплаєнсу, інвестуємо у впровадження сучасних рішень банківського обслуговування та виводимо наші фінансові послуги на новий рівень.


Незважаючи на спроби зашкодити нашій репутації, ми продовжуємо працювати у звичному режимі, надаючи банківські послуги за будь-яких умов і навіть під час блекаутів. Як частина мережі POWER BANKING, ми забезпечуємо безперервність обслуговування для наших клієнтів у найскладніші часи.


Стабільність, надійність і інноваційність залишаються нашими головними пріоритетами. Ми продовжуємо впроваджувати інноваційні рішення, які дозволяють клієнтам швидко отримувати фінансові послуги найвищої якості, адаптовані для зручності всіх типів користувачів.


Дякуємо за вашу підтримку та довіру! Ви завжди можете розраховувати на нас — ми поруч, щоб забезпечити всі ваші потреби.


Не дозволяйте чуткам відволікати вас — усе добре! Наша служба підтримки завжди готова допомогти та відповісти на ваші запити.


З повагою,

Прес-центр Alliance bank