БАНК АЛЬЯНС запроваджує з 03.09.2018 р. нову послугу для бізнес клієнтів «Smartphone-Банкінг»

29 Серпня 2018

БАНК АЛЬЯНС запроваджує з 03.09.2018 р. нову послугу для бізнес клієнтів «Smartphone-Банкінг» до системи дистанційного обслуговування корпоративних клієнтів Банку - «iBank 2 UA».

Функціональність і можливості модулю «Smartphone-Банкінг»:

  • доступні залишки і виписки по рахунках;
  • перегляд, створення, підпис ключем ЕЦП платежів в національній валюті;
  • лімітування і контроль виконання платежів;
  • перегляд інформації про відкриті та закриті рахунки Клієнта, виписки, поповнення в національній валюті;
  • довідник одержувачів;
  • обмін поштовими повідомленнями;
  • геосервіси;
  • Push-повідомлення.

Технічні мінімальні вимоги до смартфону:

  • смартфон з операційною системою (далі ОС) iOS або Android;
  • ОС: iOS 6.0 та вище, Android 4.0.3 та вище (для яких не припинено підтримку виробника);
  • встановлений на смартфоні Клієнта додаток «iBank 2 UA»;
  • наявність актуальної версії ліцензійного програмного забезпечення антивірусного захисту, для якої не припинено підтримку виробника;
  • наявність надійного з’єднання з мережею Інтернет (рекомендована швидкість з’єднання 1 Мбіт/сек).

Вартість:

Підключення до послуги Smartphone-банкінг - входить до вартості абонентської плати з РКО;

Абонентська плата за користування послугою Smartphone-банкінг – 100 грн/місяць.