«БАНК АЛЬЯНС» розроблено та запроваджено внутрішній нормативний документ «Порядок прийому та розгляду конфіденційних повідомлень про неприйнятну поведінку працівників АТ «БАНК АЛЬЯНС» з метою реалізації принципів відкритості та прозорості, соціальної відповідальності, відповідності встановленим етичним та корпоративним нормам, а також з метою протидії корупції, шахрайства і іншим забороненим операціям.

Порядком передбачена конфіденційність: у процесі збору, використання та збереження інформації Банком виконуються вимоги законодавства щодо нерозголошення інформації про викривача.

Інформацію про поведінку, що не відповідає корпоративним та професійним
стандартам працівників Банку, можна надіслати:

  • На адресу: вул. Січових Стрільців, 50, м. Київ, 04053 - «Управлінню комплаєнсу АТ «БАНК АЛЬЯНС»».
  • На електронну адресу: compliance@alliancebank.org.ua
  • Залишити заявку за допомогою Форми повідомлення про неналежні дії нижче.

У повідомленні Ви можете вказати свої контактні дані. Будь ласка, зверніть увагу, що повідомлення обов'язково має містити П.І.Б. та посаду особи, дії якої, на Вашу думку, є неналежними, а також дату інциденту. Потрібно обґрунтувати факт неналежного виконання посадовою особою АТ "БАНК АЛЬЯНС" своїх обов'язків, і, по можливості, надати відповідні докази.

Звернення, написані з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами "БАНК АЛЬЯНС", не розглядатимуться.