Ми керуємося високими стандартами якості обслуговування клієнтів і дотримуємося вимог чинного законодавства України, норм міжнародного права і основ професійної етики.
З цією метою в «Банк Альянс» впроваджена система управління комплаєнс-ризиком, яка забезпечує контроль за дотриманням банком законодавства України, в тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, етичних норм, внутрішніх процедур, належної поведінки працівників банку.
З метою дотримання всіх вищевказаних норм, в банку був розроблений Кодекс етики, покликаний встановити високі стандарти поведінки.
Одержувачем вашого повідомлення є Управління комплаєнс АТ «Банк Альянс». Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено із забезпеченням конфіденційності вашого звернення.
Звертаємо вашу увагу на те, що передбачена можливість відправляти повідомлення анонімно, але якщо ви залишите контактну інформацію, це дозволить при необхідності зв'язатися з вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаєнс-інцидентів.