З цією метою в АТ “БАНК АЛЬЯНС” запроваджено систему управління комплаєнс-ризиком, яка забезпечує контроль за дотриманням Банком законодавства України, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, етичних норм, внутрішніх процедур, належної поведінки працівників Банку.

З метою дотримання всіх вищезазначених норм, в Банку був розроблений Кодекс етики, покликаний установити високі стандарти поведінки.

У разі коли Вам (Клієнту Банку, його працівнику або іншій зацікавленій особі) стали відомі факти неналежних дій працівників Банку, або дій за участю працівників Банку, Ви можете проінформувати нас про це.

Ми просимо Вас повідомляти нам про відомі Вам факти порушень, таких як: неналежна поведінка, зокрема шахрайство або корупція в Банку, порушення банківських політик або правил, марнотратство або неналежне управління ресурсами Банку, зловживання службовим становищем, поведінка, що завдає або сприяє значній шкоді суспільству, може зашкодити здійсненню операцій або управлінню Банком, а також замахів на вчинення таких дій, будь-яких з нижче перелічених способів:

  • На адресу: вул. Січових Стрільців, 50, м. Київ, 04053 - «Управлінню комплаєнсу АТ «БАНК АЛЬЯНС»».
  • На електронну адресу: compliance@alliancebank.org.ua
  • Залишити заявку за допомогою Форми повідомлення про неналежні дії нижче.

Одержувачем Вашого повідомлення є Управління комплаєнсу АТ «БАНК АЛЬЯНС».

Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено з забезпеченням конфіденційності Вашого звернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що передбачено можливість надсилати повідомлення анонімно, але якщо Ви залишите контактну інформацію, це дозволить при потребі зв’язатись з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаєнс-інцидентів.

Відтепер підключай
наші картки
до Google Pay!

Phone
Google pay logo2

Відтепер підключай наші картки
до Google Pay!