З цією метою в «Банк Альянс» впроваджена система управління комплаєнс-ризиком, яка забезпечує контроль за дотриманням банком законодавства України, в тому числі нормативно-правових актів Національного банку України, ринкових стандартів, етичних норм, внутрішніх процедур, належної поведінки працівників банку.

З метою дотримання всіх вищевказаних норм, в банку був розроблений Кодекс етики, покликаний встановити високі стандарти поведінки.

У разі, якщо вам (клієнту банку, його працівнику або іншій зацікавленій особі) стали відомі факти неналежних дій працівників банку, або дій за участю працівників банку, проінформуйте нас про це.

Ми просимо вас повідомляти про відомі вам факти порушень, таких як: неналежна поведінка, зокрема шахрайство або корупція в банку, порушення банківських політик або правил, марнотратство або неналежне управління ресурсами банку, зловживання службовим становищем, поведінка, яке завдає або сприяє значній шкоді суспільству, і яка може пошкодити здійсненню операцій або управлінню банком, а також замахи на вчинення таких дій, будь-яким з нижче перерахованих способів:

  • На адресу: вул. Січових Стрільців, 50, м. Київ, 04053 - «Управлінню комплаєнсу АТ «БАНК АЛЬЯНС»».
  • На електронну адресу: compliance@alliancebank.org.ua
  • Залишити заявку за допомогою Форми повідомлення про неналежні дії нижче.

Одержувачем вашого повідомлення є Управління комплаенс АТ «Банк Альянс».

Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено із забезпеченням конфіденційності вашого звернення.

Звертаємо вашу увагу на те, що передбачена можливість відправляти повідомлення анонімно, але якщо ви залишите контактну інформацію, це дозволить при необхідності зв'язатися з вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаенс-інцидентів.