Політика конфіденційності

  1. У процесі використання мобільного застосунку “Alliance” від АТ “Банк Альянс” (далі – «Банк») може запросити такі дані Клієнта та/або доступи до мобільного пристрою Клієнта для таких цілей:
    Дані та доступи:Цілі отримання інформації та/або доступів:
    Камера мобільного пристрою КлієнтаДля сканування номера банківської платіжної картки під час здійснення переказів
    Телефонна книга мобільного пристрою КлієнтаДля вибору контакту з контактної книги при поповненні мобільного телефону або переказу коштів
    Текстові повідомлення (СМС) КлієнтаДля автоматичного введення коду підтвердження операції в мобільному застосунку “Alliance”
    Мікрофон мобільного пристрою КлієнтаДля того щоб можна було пройти верификацию Видеочат
    Галерея мобільного пристрою КлієнтаДля того щоб можна було загрузити фото документов під час реєстрації
    Геолокація мобільного пристрою КлієнтаДля того щоб можна було прокласти найшвидший маршрут до обраної точки обслуговування
  2. У деяких випадках Клієнт повинен підтвердити надання Банку доступу до тієї чи іншої інформації та/або даних через діалогове вікно. Натискання Клієнтом кнопки «дозволити» у діалоговому вікні є дозволом Клієнта на надання Банку доступу до інформації та/або даних, що запитується, а також згодою Клієнта на обробку його персональних даних АТ «Банк Альянс», отриманих Банком у процесі використання Клієнтом мобільного застосунку “Alliance”.
  3. Банк має право обробляти, збирати, адаптувати та використовувати отримані від Клієнта дані, у тому числі персональні дані лише з метою, зазначеною у п. 1 даної Політики, відповідно до положень Закону України «Про банки та банківську діяльність» та Закону України "Про захист персональних даних".
  4. Банк має право передавати дані, у тому числі персональні дані та інформацію, отримані від Клієнта третім особам лише у межах цілей, зазначених у п. 1 цієї Політики.
Угода про бета-тестування та конфіденційність