Загальні запитання

Потрібно завантажити застосунок в Play Market, або на App Store, авторизуватися за допомогою номеру телефону українського мобільного оператора, вибрати продукт для оформлення та надати документи банку за допомогою “Дії” або відеочату з працівником контакт-центру. При оформленні будь-якого вибраного продукту обов’язково відкриється картка “Стартова”.

Відкриття картки “Стартова” є обов’язковою умовою для реєстрації в мобільному застосунку. Без цього реєстрація в застосунку Alliance неможлива.

Так, усі ваші картки/рахунки будуть відображені в мобільному застосунку.

Оригінали паспорту (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт) та ІПН є обов’язковими документами для проходження ідентифікації через відеочат. Якщо при собі немає ІПН, то зареєструватися у застосунку неможливо, але це можна зробити пізніше, коли матимете із собою всі необхідні документи.

Якщо ІПН відсутній по причині відмови від його присвоєння, то:

  • у паспорті має бути відповідна відмітка;
  • в ID-картці на зворотній стороні у полі РНОКПП має бути прописано слово «ВІДМОВА».

Це термін, який використовується для опису осіб, які обіймають або обіймали високі посади в уряді або державних органах, а також їхніх родичів чи близьких асоційованих осіб.

Якщо ви та/або ваші родичі не є політиками, вищими посадовими особами, суддями, дипломатами, то не потрібно пересувати повзунок праворуч, оскільки помилкова відповідь може спричинити затримку реєстрації в застосунку.

У лютому 2017 року між Україною і США було укладено міжурядову угоду для поліпшення виконання податкових правил і застосування положень закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA). Згідно з нею всі українські фінансові установи (банки, страхові компанії, депозитарії) зобов'язані надавати відомості про рахунки, відкриті американцями. Детальніше можна ознайомитися тут.

Якщо ви не є платником податків США, то не потрібно пересувати повзунок праворуч, оскільки помилкова відповідь може спричинити затримку реєстрації в застосунку.

Мінімальна версія операційної системи:

  • для Android — 7;
  • для iOS — 13.4.

Так, для цього потрібно додати картку до електронного гаманця.

На головному екрані перейти у “Профіль” (зверху ліворуч), у розділі “Безпека” обрати “E-mail” та змінити на новий.

На головному екрані перейти у “Профіль” (зверху ліворуч) та в розділі “Безпека” обрати “Змінити ПІН-код”.

Відновити ПІН-код до застосунку можна через звернення до служби підтримки.

За замовчуванням ПІН-код до картки аналогічний ПІН-коду до мобільного застосунку.

У застосунку на головному екрані натиснути на картку, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Безпека” обрати “ПІН-код”.

У застосунку на головному екрані натиснути на віджет картки, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Безпека” пересунути повзунок біля “Блокування картки” для потрібної дії.

У застосунку на головному екрані натиснути на віджет картки, перейти в “Налаштування” (зверху праворуч) та в розділі “Ліміти” виставити необхідні значення.

Картка “Стартова” відкривається у валюті гривня.

У разі потреби швидкого копіювання номера картки потрібно на головному екрані натиснути на віджет картки, а потім на новому екрані натиснути на лівий нижній куток на картці з останніми 4 цифрами.

Також є кілька варіантів, як переглянути повні реквізити:

  • на головному екрані на віджеті картки натиснути на “...” у правому нижньому кутку та в розділі “Інше” обрати “Реквізити картки”;
  • на головному екрані натиснути на віджет картки, а потім на новому екрані — ще раз на картку;
  • на головному екрані натиснути на віджет картки, на новому екрані під карткою прогорнути до останньої кнопки “Реквізити картки” та натиснути на неї.

Так, це можна зробити як за конкретною карткою, так і за всіма одразу.

У застосунку на головному екрані під віджетом із картками показана інформація за трьома останніми платежами. Якщо натиснути на кнопку “Всі”, то відкриється екран “Фінансова стрічка” для всіх карток, наявних у клієнта.

Якщо необхідно подивитися виписку за однією з карток, то потрібно натиснути на віджет картки, і на новому екрані під карткою відобразиться її “Фінансова стрічка”. При натисканні на значок лупи можна перейти до фільтрів, які полегшують пошук потрібного платежу.

За наявності фізичної картки готівку можна отримати в банкоматній мережі і касах Alliance bank та інших українських банків.

За наявності лише віртуальної картки необхідно буде завітати у відділення Alliance bank.

У застосунку на головному екрані перейти у “Профіль” та знизу обрати “Точки обслуговування”.

Картка “Стартова”

Це картка з кредитним лімітом до 100 000 грн та пільговим періодом до 92 днів. При використанні цієї картки можна отримувати кешбек за покупки до 30% та бонуси за реферальну програму до 250 грн за нового клієнта.

З 18 років без встановлення кредитного ліміту та з 21 року із кредитним лімітом.

Оформлення, переоформлення та обслуговування картки безкоштовне.

Через мобільний застосунок Alliance.

Є два способи надання документів для оформлення картки:

  • “Дія”: у додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН;
  • відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН і зробити їх фото.

Наразі можливе оформлення лише віртуальної картки.

Пластик для картки “Стартова” вже готовий, і зовсім скоро його можна буде замовити.

Скажемо вам по секрету: він дуже гарний.

Пільговий період — це період часу, протягом якого банк надає можливість використовувати кошти за рахунок кредитного ліміту з пільговою процентною ставкою 0,00001% річних.

Пільговий період на покупки діє з моменту виникнення заборгованості до кінця календарного місяця, що настає через місяць від дати її виникнення, за умови погашення в повному обсязі, тобто діє до 92 днів.

Для операцій зі зняття готівки та переказів на картку пільговий період діє з моменту виникнення заборгованості до кінця календарного місяця, наступного за датою її утворення, за умови погашення в повному обсязі, тобто діє до 62 днів.

Після повернення всього боргу на картку пільговий період відновлюється і знову стає доступним.

Це сума мінімального внеску на картку в разі використання кредитного ліміту. Розмір обов’язкового платежу становить 5% від суми використаного кредитного ліміту на кінець місяця, але не менше 100 грн та не більше суми заборгованості.

Обовʼязковий платіж необхідно сплатити не пізніше останнього дня місяця, наступного за місяцем, коли користувалися кредитним лімітом.

Наприклад, у січні скористались кредитними коштами. Якщо до кінця січня не погасили заборгованість, то до кінця лютого необхідно внести обовʼязковий платіж.

На цей момент відсутня така можливість, але ми вже працюємо над процесом відмови та зменшення кредитного ліміту, який зовсім скоро буде доступний для користувачів.

Так, зазвичай банк зменшує кредитний ліміт, коли ви не вносите обов'язкові платежі за своїми кредитами вчасно.

Рішення про встановлення кредитного ліміту залежить від аналізу багатьох факторів і приймається індивідуально для кожного клієнта. Ми радимо користуватися карткою Alliance bank більш активно, тоді кредитний ліміт може бути переглянуто.

Під час реєстрації в нашому застосунку ми робимо запит у Бюро кредитних історій для того, щоб зробити розрахунок та прийняти рішення щодо встановлення кредитного ліміту.

На період воєнного стану та 30 днів після його припинення штрафи по кредиту не застосовуються. Але при виході на прострочку ця інформація передається в бюро кредитних історій, що в подальшому впливає на рішення банку щодо видачі кредиту.

Кешбек

Це бонусна програма, яка дає можливість повернути частину витрачених коштів. Детальніше із тарифами щодо кешбеку можна ознайомитися тут.

Ні, для отримання кешбеку потрібно розраховуватися карткою “Стартова”.

Кешбек нараховується на покупки при розрахунках через термінал у торговельних точках та оплаті карткою в Інтернеті, крім винятків МСС.

Це залежить від того, за яким MCC-кодом зареєстровано термінал, через який проводитиметься оплата. МСС-код можна уточнити у торговій точці.

Так, кешбек нараховується незалежно від країни, в якій проводиться платіж.

Наразі код можна дізнатись через нашу службу підтримки.

До таких операцій належать:

  • зняття готівкових коштів;
  • Р2Р-переказ із картки на картку;
  • C2A-переказ із картки на рахунок;
  • оплата лотерей, азартних ігор, казино;
  • поповнення різних “електронних гаманців”;
  • погашення кредитів і будь-які операції на користь фінансових і кредитних організацій;
  • купівля дорожніх чеків, облігацій, банківських металів;
  • оплата банківських комісій.

Нічого вмикати не потрібно. Кешбек починає накопичуватися одразу після здійснення платежів, за якими він нараховується.

До накопичення бонусів у розмірі 500 грн діє кешбек 30%, але не довше 30 днів із дати оформлення картки. Кешбек у розмірі 1% починає діяти після накопичення 500 грн або через 30 днів після оформлення картки.

У застосунку на головному екрані знизу є віджет “Кешбек”, де відображені деталі та сума накопичених бонусів.

Так, кешбек нараховується однаковий.

Без обмежень.

100 грн.

У застосунку на головному екрані знизу є віджет “Кешбек”, на якому потрібно натиснути “На картку”, потім “Продовжити” та вказати суму кешбеку для виведення на картку.

Ні, лише на картку, наявну у мобільному застосунку Alliance.

Так, будь-яку суму в межах накопичення, але не менше 100 грн.

Ні, жодних комісій нема, але під час виведення кешбеку на картку утримується податок на прибуток 18% та військовий збір 1,5%.

Ні, не можна, спочатку накопичений кешбек потрібно вивести на картку.

Так, виведений кешбек урахується як оплата заборгованості за кредитом.

Кешбек згорає через 3 роки. Тобто бонуси, накопичені у березні 2024 року, потрібно вивести на картку до кінця березня 2027 року.

Реферальна програма

Це простий спосіб, який дозволяє вам, вашим друзям та знайомим отримати винагороду за те, що ви рекомендуєте їм встановити мобільний застосунок Alliance.

Банк виплачує винагороду у вигляді кешбеку за встановлення мобільного застосунку та активацію картки “Стартова”:

  • тому, хто ділиться реферальним посиланням;
  • тому, хто отримає реферальне посилання.

Розмір кешбеку, який отримає кожен учасник програми:

  • той, хто ділиться реферальним посиланням: 100 грн за першого друга, 150 грн — за другого, 250 грн — за кожного наступного;
  • той, хто отримає реферальне посилання та оформить картку “Стартова”, — 100 грн.

Кожен з учасників отримає свою винагороду, коли буде активована картка “Стартова” у того, хто отримав реферальне посилання.

Жодних обмежень немає. Чим більше друзів ви запрошуєте, тим більша ваша винагорода.

Кешбек за обома програмами нараховується на один рахунок, але незалежно один від одного. Тобто протягом першого місяця після активації картки діє кешбек на покупки 30% до накопичення 500 грн, не враховуючи отриманий кешбек за реферальною програмою.

Банк виплачує бонус у той же день, коли було оформлено картку “Стартову”, протягом 15 хвилин після її активації.

Банк виплачує бонус на рахунок кешбеку, який можна переказати на свою картку.

Рахунок для ФОП/ЮО та бізнес-картка

Так, є безкоштовна послуга з оформлення хмарного КЕП для ФОП та ЮО.

Так, під час реєстрації в мобільному застосунку Alliance потрібно вибрати “Рахунок ФОП” або “Рахунок ЮО”. Також додатково безкоштовно буде відкрита особиста картка “Стартова”.

Є два способи надання документів для відкриття рахунку ФОП:

  • “Дія”: у додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН;
  • відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН.

Для відкриття рахунку ЮО потрібно надати документи для ідентифікації директора (як фізичної особи) та документи щодо компанії.

Є два способи надання директором документів для ідентифікації фізичної особи:

  • “Дія”: у додатку мають бути ID-картка або закордонний паспорт та ІПН;
  • відеочат: потрібно мати з собою оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, або ID-картка, або закордонний паспорт), та ІПН і зробити їх фото.

Також потрібно сфотографувати такі документи щодо компанії:

  • документ, який підтверджує повноваження директора в компанії;
  • структура власності;
  • статут (модельний, електронний або нотаріально завірений).

На цей момент можливе оформлення онлайн рахунку лише у гривні. У валюті це можна зробити у відділенні. Після оформлення валютного рахунку у відділенні він буде відображений також у застосунку.

Лише ФОП. Якщо в реєстрі не буде знайдено даних реєстрації ФОП, то відкриється лише картка “Стартова”.

Лише директор організації. Ні головний бухгалтер, ні власник (якщо він не є директором) не може цього зробити.

Перший рік обслуговування тарифного пакета “Онлайн” — безкоштовно.

Починаючи з другого року щомісячна плата становить:

  • для ФОП — 100 грн;
  • для ЮО — 250 грн.

Плата не залежить від кількості рахунків. У разі відсутності платежів у звітному місяці комісія не нараховується.

Так, усі ваші картки/рахунки будуть відображені в мобільному застосунку.

Все правильно. Умовою реєстрації в мобільному застосунку є обовʼязкове оформлення кредитної картки “Стартова”, яка відкривається абсолютно безкоштовно до рахунку ФОП/ЮО.

Наразі можливе оформлення лише віртуальної картки.

Пластик для бізнес-картки вже готовий, і зовсім скоро його можна буде замовити.

Скажемо вам по секрету: він дуже гарний.

Для клієнтів ФОП у нас є окремі пропозиції, з якими можна ознайомитися за посиланням.

Також хочемо звернути вашу увагу, що відкрити рахунок ФОП у нашому банку можна дистанційно за допомогою нового застосунку Alliance як у Play Market, так і в App Store.

Відкривши дистанційно бізнес-рахунок за допомогою застосунку Alliance, ви можете подати заявку на сайті на бізнес-кредит, і ми зарахуємо вам кошти без відвідування відділення.

У застосунку можна здійснювати комерційні платежі на свої та чужі рахунки в межах та поза межами Alliance bank, а також платежі на рахунки Державної казначейської служби України.

Ні, комісія відсутня.

Платежі на свої та чужі рахунки в межах Alliance bank та платежі для сплати податків — без комісії.

Платежі на свої та чужі рахунки в інших українських банках:

  • без комісії, якщо платіж становить 0–1000 грн;
  • 5 грн, якщо платіж становить 1000,01–100 000 грн;
  • 10 грн, якщо платіж перевищує 100 000,01 грн.

Комісія за зняття готівки за допомогою бізнес-картки або з рахунку в Alliance bank становить 1%, у мережі банкоматів інших банків – 1% + 5 грн.