«БАНК АЛЬЯНС» завжди уважний до запитів своїх клієнтів, тому ми постійно розвиваємо і покращуємо свої сервісні можливості. Один з важливих сервісів банку - це контактний центр, зателефонувавши в який можна швидко та просто отримати консультацію з будь-яких питань, пов’язаних з продуктами банку.
Контактний центр «БАНК АЛЬЯНС» перейшов на ЦІЛОДОБОВИЙ режим роботи гарячої лінії:
0 800 60 2222
Звертаємо увагу, що дзвінки з мобільного телефону на лін ію 0 800 60 2222 – НЕ тарифікуються.
Для дзвінків із-за кордону діє номер +38 044 224 66 76.
Завдяки постійному розвитку онлайн-послуг банку клієнтам доступні безкоштовні канали зв’язку. Ви можете поставити будь-яке питання в чаті зі співробітником банку в месенджерах Facebook Messenger, Viber або Telegram.
Посилання на офіційні месенджери Банку:
· Facebook Messenger - https://www.facebook.com/bankalliance.ua/
· Telegram - https://t.me/BankAlliance
Ми застосовуємо файли cookies, щоб забезпечити вам найкращий досвід користування нашим вебсайтом. Cookies застосовуються для проведення аналітики, надання персоніфікованих рекламних пропозицій, для персональних налаштувань контенту, тощо. Ваша конфіденційність дуже важлива для нас.
Детальніше – ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ