Контактний центр «БАНК АЛЬЯНС» перейшов на ЦІЛОДОБОВИЙ режим роботи гарячої лінії

11 Листопада 2019

«БАНК АЛЬЯНС» завжди уважний до запитів своїх клієнтів, тому ми постійно розвиваємо і покращуємо свої сервісні можливості. Один з важливих сервісів банку - це контактний центр, зателефонувавши в який можна швидко та просто отримати консультацію з будь-яких питань, пов’язаних з продуктами банку.

 

Контактний центр «БАНК АЛЬЯНС» перейшов на ЦІЛОДОБОВИЙ режим роботи гарячої лінії:

0 800 60 2222

 

Звертаємо увагу, що дзвінки з мобільного телефону на лін ію 0 800 60 2222 – НЕ тарифікуються.

Для дзвінків із-за кордону діє номер +38 044 224 66 76.

 

Завдяки постійному розвитку онлайн-послуг банку клієнтам доступні безкоштовні канали зв’язку. Ви можете поставити будь-яке питання в чаті зі співробітником банку в месенджерах Facebook Messenger, Viber або Telegram.

 

Посилання на офіційні месенджери Банку:

·        Facebook Messenger - https://www.facebook.com/bankalliance.ua/

·        Telegram - https://t.me/BankAlliance