Всі відділення Банку Альянс працюють у штатному режимі. Звичайно, ми вживаємо всі необхідні заходи задля протидії поширенню вірусу: проводимо санітарну обробку приміщень, всі клієнти можуть скористатися дезінфекторами для рук, а також, обмежуємо кількість людей, які одночасно можуть знаходитись у відділеннях.
Але ми закликаємо убезпечити себе та своїх рідних і користуватись онлайн-каналами обслуговування у Банку.
Якщо вам необхідно зробити будь-які операції з вашими рахунками або картками, дізнатися важливу інформацію - зберігайте спокій та користуйтесь нашим мобільним банкінгом Alliance online 24/7, адже ви зможете:
Через Telegrambot 24/7 ви зможете:
Через Контактний центр 24/7 ви зможете:
А для всіх корпоративних клієнтів існує наш зручний Інтернет Клієнт-банк, що дозволить зробити основні банківські операції не виходячи з офісу чи дому.
Контактний центр:
0 800 60 2222 - дзвінки з мобільного телефону на лінію НЕ тарифікуються
+38 044 224 66 76 - для дзвінків із-за кордону
Також, ви можете поставити будь-яке питання в чаті зі співробітником банку в месенджерах Facebook Messenger, Viber або Telegram.
Посилання на офіційні месенджери Банку:
Facebook Messenger - https://www.facebook.com/bankalliance.ua/
Чат у Telegram - https://t.me/BankAlliance
Telegrambot - https://t.me/BankAllianceBot
Посилання на мобільний банкінг:
https://bankalliance.ua/online-banking
Бережіть себе!
Ми застосовуємо файли cookies, щоб забезпечити вам найкращий досвід користування нашим вебсайтом. Cookies застосовуються для проведення аналітики, надання персоніфікованих рекламних пропозицій, для персональних налаштувань контенту, тощо. Ваша конфіденційність дуже важлива для нас.
Детальніше – ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ