БАНК АЛЬЯНС запроваджує з 03.09.2018 р. нову послугу для бізнес клієнтів «Smartphone-Банкінг»

29 Серпня 2018

БАНК АЛЬЯНС запроваджує з 03.09.2018 р. нову послугу для бізнес клієнтів «Smartphone-Банкінг» до системи дистанційного обслуговування корпоративних клієнтів Банку - «iBank 2 UA».Функціональність і можливості модулю «Smartphone-Банкінг»:доступні залишки і виписки по рахунках;перегляд, створення, підпис ключем ЕЦП платежів в національній валюті;лімітування і контроль виконання платежів;перегляд інформації про відкриті та закриті рахунки Клієнта, виписки, поповнення в національній валюті;довідник одержувачів;обмін поштовими повідомленнями;геосервіси;Push-повідомлення.Технічні мінімальні вимоги до смартфону:смартфон з операційною системою (далі ОС) iOS або Android;ОС: iOS 6.0 та вище, Android 4.0.3 та вище (для яких не припинено підтримку виробника);встановлений на смартфоні Клієнта додаток «iBank 2 UA»;наявність актуальної версії ліцензійного програмного забезпечення антивірусного захисту, для якої не припинено підтримку виробника;наявність надійного з’єднання з мережею Інтернет (рекомендована швидкість з’єднання 1 Мбіт/сек).Вартість:Підключення до послуги Smartphone-банкінг - входить до вартості абонентської плати з РКО;Абонентська плата за користування послугою Smartphone-банкінг – 100 грн/місяць.